Jannices blogg

-En liten del av min värld

Award

Publicerad 2010-08-19 19:42:02 i Allmänt,

Jaha då har jag fått min första
bloggaward av  Emmeli!

Jag tackar och bockar! ;)





Som award ska jag/ni kopiera in award-bilden i din/min
blogg för att visa att jag/du fått den.

-Tacka och länka tillbaka till den jag/du fick awarden av.

-Ge awarden till 7 andra blogg systrar/bröder.

-Skriv 7 intressanta saker om mig/dig själv.


Bloggar som jag ger awarden till blir:

Jessica
Syster
Mamma
Jennie
Bella
Malin
Verron


Sen det svåraste att komma på 7 "intressanta"
saker om mig själv...

- Jag är nog den mest mörkrädda människa på denna jord!
Ett under att jag klarar av att sova själv under veckorna.

- Jag låter alltid kranen spola medans jag pinkar hemma hos
någon annan eller om vi har främmande hemma.

- Jag dricker aldrig ur allt vatten ur glaset, utan slänger ur
sista skvätten även om jag ska dricka två glas på rad.

- Jag får panik om en geting är närmare än 1 meter från mig.

- Jag klara inte av att hålla min krukväxter vid liv....

- Jag sitter vid datorn mer än vad jag borde göra.

- Jag trodde på allvar att jag var släkt me Pippi Långstrump när
jag var liten.


Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2010-08-20 12:29:13

Tack, men jag har ju ingen att sända awarden vidare till :´/

Postat av: verron

Publicerad 2010-08-21 10:19:01

oj, tack! ska ta mig an det här vid tillfälle....;)

Postat av: AC

Publicerad 2010-08-21 23:24:40

Fattar inte hur det funkar. Ringer dig senare, men inte har jag 7 stycken att skicka till. Måste man ha det?

Kram

mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela