Jannices blogg

-En liten del av min värld

Flås?

Publicerad 2010-08-06 10:27:21 i Allmänt,

I går kom våran nya Crosstrainer.

Vi skulle bara få den levererad till tomt-
gränsen. Så han parkerade sin bil på
gatan. När han kört ner kartongen på
backen frågade han hur jag skulle orka
lyfta in den själv. Så jag sa att jag får
väl öppna lådan och plocka del för del.

Då tror jag nästan att han tyckte lite  synd
om mig, för jag fick den rullad ända in i
hallen. Tack och lov!

Jag hade nog bara orkat bära in allt småplock
aldrig att jag hade orkat bära in typ "basen"
som man ska sätta fast alla grejer på. Den
var tung, riktigt tung.


Självklart var jag tvungen att prova köra
ett pass på den efter alla timmar som det
tog att montera ihop skiten. Vältränad och fin
som jag är klarade jag typ 10 min innan jag
inte orkade mer....som att det ska bli ändring
på det snart..hoppas jag  ;) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela