Jannices blogg

-En liten del av min värld

Regn regn regn

Publicerad 2010-08-25 16:49:46 i Allmänt,

I dag är en sån där dag då man
egentligen inte alls vill kliva upp.
Utan man vill bara dra täcket
över huvudet och stanna kvar i
sin säng.

Max har varit gnälligare än vanligt
eller så är det bara min fruktansvärda
huvudvärk som får mig att tycka så.

Max farmor och farfar var förbi i dag
med några jätte fina kläder som dom
hade köpt åt honom. Det tackar vi för!

Har för en stund sedan varit ner på ica
för att köpa lite snus och mjölk, en burk
redbull fick också följa med hem.
Underbara dryck! Sitter just nu och
riktigt njuter av varje klunk! :)

Så ska nog och göra ett litet ryck här
hemma innan dagen är förbi.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-08-25 21:12:37

Visst är spjälsängen fin ;) Lite roligare än vissa andra, tycker max om den då?

Postat av: AC

Publicerad 2010-08-28 10:03:07

Det är inte alls bra att hålla på att dricka Red Bull! Har du kollat varför du har huvudvärk? Tycker det är ganska ofta du säger så!

Kram

Postat av: Jean

Publicerad 2010-08-28 15:18:49

:D red bull är gott :D är väl ihop med alkohol som den kan bli "farlig". Syrran håller iaf igång mamma :P De tär alla datanördiga killar som inte rör sig annat än i syfte att göra sina naturliga behov i form av att finna föda och bajsa som lever farligt! :D

Postat av: Emmeli

Publicerad 2010-08-30 11:16:54

Jag är nästan kär i dom alltså!Helt klart att dom tapeterna ska upp i min trapp.:)

Vart vill du ha dom?:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela