Jannices blogg

-En liten del av min värld

Behövs inte mycket ibland

Publicerad 2010-08-16 22:35:42 i Allmänt,

I bland blir jag irriterad...
Så där riktigt irriterad på saker
så det känns som om hela jag
håller på att explodera.

Som i dag. Jag skulle bara
snabbt ut och kasta sopor i
våra tunnor som står just
här utanför bron. Gissa vad..

Det stod inga tunnor här utanför
när jag kom ut! Gud så arg jag
blev!


Inte blev jag mindre arg heller
när inser att jag precis upplever
en dejavu från förra veckan.

Min älskade sambo hade kört iväg
våra tunnor långt, långt bort bakom
garaget! Varför inte köra tillbaka dom
också?! 

Så irriterande att gå över våran sandmatta
(har ingen gräsmatta) barfota i foppisar!

Iallfall, en skitsak att bli sur över, jag
vet! Men jag kan inte göra nått åt det.

Onödigt lång sträcka att behöva bära
en illaluktande blöjpåse som allvarligt
gav mig kräkhulkningar, när jag vet
hur lite långt jag normalt hade behövt
gå...


Men men.. i morgon rullar jag fram
våra tunnor...eller så får sambo görat
när han ändå kommer hem i morrn. ;)




Så glad att vi har en sån härligt underbar son! Så här glad efter han ätit gröt i morse.



Körde mig svettig och slut på crosstrainern i dag.
Blev hela 40 min..lite skillnad från första dagen då
jag bara orkade 10min. Snart orkar jag nog en timma.

Kan ju även säga att man blev rätt så motiverad att
trampa på när dom visade generation fett på teven
undertiden jag körde. Hoho, jag säger då det, amerikaner
ska då alltid vara värst....



Sova time!


Kommentarer

Postat av: Jean

Publicerad 2010-08-18 00:54:04

hihi han är så gullig :D

Men men, var är håret?? :>

Postat av: Farfar

Publicerad 2010-08-18 12:26:25

Ja, tänk vad tiden går. För drygt 25 år sedan, såg Max pappa precis ut så där, med mat runt munnen och nästintill inget hår på sitt huvud. Ha det så bra Max tills vi ses!



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela