Jannices blogg

-En liten del av min värld

Ännu en trevlig dag

Publicerad 2010-08-08 22:35:05 i Allmänt,

Lagomt slö och sliten känner man
sig i dag. Men det har man sig själv
att skylla :P


Först var vi på lilla Tildes dop i hortlax.
Jätte trevligt dop, med trevligt folk som
man inte träffar alltför ofta. 

Eftersom att Max skulle sova hos sin
farmor & farfar så lämnade vi av honom
där på vägen hem från dopet så han
skulle hinna umgås med dom lite innan
det var dags för sängen.

Turbo i rumpan på oss väl hemma igen
för att få med det nödvändigaste åt både
oss och lilleman innan vi for tillbaka till
Hortlax.

Tillbaka i hortlax fick vi oss en riktigt
trevlig kväll hemma hos Ante & Jennie.
Så skönt med fint väder så man kunde
sitta ute och dricka och ha trevligt och bli
myggbiten...(som att jag har kliat sönder
mina ben i dag.)

Iallfall så blev det tillsut utgång och sen
hemgång. Med i taxin hem fick lite mat
från sunes göra oss sällskap. Det kan jag
säga att det var riktigt gott.


Så synd bara att jag hela dagen hade en
jäkla huvudvärk som inte ville ge med sig.
Konstigt nog har jag inte sett skymten av
den i dag. Men det är ju inte helt fel heller!

Nu är det mörkt ute och snart natt så nu
blir det sängen bums!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela