Jannices blogg

-En liten del av min värld

Fuck you!

Publicerad 2010-12-01 12:31:33 i Allmänt,

Så jävla arg jag är just nu alltså!

Skulle byta bajsblöja på Max. I bland
händer det  att han blir skit sur och snurrar
runt och resultatet blir..bajs överallt!

Självklart händer detta i dag. Tänkte fine.
Vi hoppar in i duschen jag och han. Sagt och
gjort så klär vi av oss och hoppar in.

Max sitter på golvet i duschen medans jag
försöker spola fram varmvatten. Sket sig totalt!

Vattnet som kommer ur duschen blir bara kallare
och kallare. SKIT FJÄRRVÄRME!!

Så det slutar med att Robban får sätta vatten på
spisen och värma upp så vi iaf kan bada honom.

Självklart vill jag också bada, med tanke på att
jag stått naken och hållit en vrålarg bajskletad
kille i min famn medans vattnet stod på värmning....

Så det blev en riktigt snål dusch för mig...på ynka
3liter varm vatten direkt från kastruller. Kul? Neeej!

Fan vad jag hatar Pite Energi i bland!
Kan man inte skicka ut en förvarning om
sånt här innan? Är ju ändå 9 timmar utan
varmvatten vi snackar om. Ne men tydligen
ska man måste behöva gå in på deras
hemsida, men vem gör det varje dag?

Kommentarer

Postat av: D

Publicerad 2010-12-01 14:10:44

Ingen, och dom ska meddela sina kunder om de blir drabbade, så de är bara ringa dit och vara förbannad :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela