Jannices blogg

-En liten del av min värld

Min jävla mus!

Publicerad 2010-12-21 22:50:57 i Allmänt,

Gud vad jag är dålig på att skriva
här, men så blir det nog när man
jobbar och håller på med annat.
Finns ingen tid eller ork helt enkelt.


2 dagar kvar att jobba sen är det
JUL! :)   Myyys!


Julbord i morgon till lunch på jobbet.
Vilket är bra, för jag hade ändå ingen
lunchlåda att ta med. Sen att även
Max och Robban är inbjudna var ju
ett stort plus! :)


Fick en paket, med flera små paket
i postlådan i dag. Min kära syseryster
har skickat klappar till alla vi här uppe.
Spännande. :)


Jag slog in Max julklapp i går...så tack
vare att en viss person promp skulle montera
ihop skiten dirket, så rymdes den inte i sin
kartong sen. Så slutresultat blev ett ap-fult
paket.  Men som tur var är ju Max bara 1 år
och bryr sig nog knappast om hur hans
julklappar är inslagna...tror han inte ens bryr
sig om juklappar över huvetaget.


Ne, ska nog hoppa ner i sängen och göra ett
försök till att sova så att man orkar med morgon
dagen...lär ha fullt upp.


Så störande när musen till datan är typ mupp
och inte vill fungera...kan inte med det här att
styra med finger i rutan där...mupp mupp mupp
blir jag snart! 

Måste köpa ny mus!



Kommentarer

Postat av: Jean

Publicerad 2010-12-22 00:13:16

Nej men vad bra att paketet kom fram i tid- jätteskumt det där med posten ^_^ Väntat på julkort och brev då folk förvarnat -i dagar- men då jag skickar ett paket så är det framme redan nästa dag. Supernajs :D Hoppas ni blir lite glada över klapparna. Kram kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela