Jannices blogg

-En liten del av min värld

Nyår

Publicerad 2010-12-30 23:04:10 i Allmänt,

Jahapps årets sista dag i morgon.
Det ska firas här hemma i lugn o
ro. Bjudit hit både min Mamma
mormor och pappa på mat. Lillebror
fick ju så klart också komma men
han hade andra planer. :)


Måste erkänna att denna vecka
har gått i racerfart. Men det kan
nog också bero på att jag har
jobbat så långa dagar att man
inte hunnit göra nått annat.

Så i morgon ska jag spela massor
på vårat nya kinect, eftersom jag
knappt har hunnit prova det nått
på hela veckan. Det lilla jag testat
var rätt skoj. :)


Måste erkänna att 2010 var ett rätt
så händelselöst år för mig. Men kan
nog bero på att jag bara vrit mamma
ledig o njutit av det livet. 

Måste nog ändå göra en liten toppen
och botten lista.

Toppen:

* KÖRKORT! Underbara frihet!

* Att vi tog tummen ur och bytte våran
bajsbruna färg på huset till en annan mycket trevligare.(bara garaget kvar..)

* Börjat om att jobba. Man blir inte rik på att vara mammaledig...Skönt
med lite kosing igen.

* Min och Max resa ner till mamma/mormor. Borde ske oftare.

* Mammaledigheten var faktiskt rätt så mysig.

* Min nya hall och Max nya rum. Vilken skillnad.


Botten:

* Börjat om att jobba. Hade gärna varit hemma
med Max ett år till.

* När Max var så sjuk och vi inte fattade något förrens
han var jätte dålig...



Botten listan blev himmla kort så det var ju bra... måste ha
haft ett huvva bra år med andra ord. :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela