Jannices blogg

-En liten del av min värld

Snön som vräkte ner

Publicerad 2010-12-18 07:45:59 i Allmänt,

Jag tror att jag sovit kass i natt
för att jag har hört plogbilar hela
natten...kan ju ha varit nån
traktor också. Vad vet jag? Det
enda jag vet är att det inte var
någon tyst mus iallafall.

Fixade i går så att jag är LEDIG
julafton. Känns faktiskt riktigt skönt.
Visst hade det inte varit hela världen
att jobba då, men har man chansen
att vara ledig så är jag det med glädje! :)


Ska hälla i mig min te-kopp innan jag
måste ut o starta upp snöslungan så
jag tar mig till jobbet.. Vart kommer
all snö i från?

Man skulle ha gjort som han på blocket
och sålt i väg lite...

Var riktigt läskigt att köra i går kväll när
jag var i väg och hämta hem min pappa
från stan och skjutsa hem han till Öjebyn.
Såg inte ett piss för all snö som bara vräkte
ner...Så om det blir att jag ska hämta Jessica
på havsbadet i kväll vill jag inte ha samma.

Men man kanske bara är en ovan chaufför? :P

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-12-18 08:41:19

Nu snöar det ju iallafall inte lika mycket som det gjorde igår. Hoppas bara att dom har hunnit få undan all snö från vägarna.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela