Jannices blogg

-En liten del av min värld

Spark

Publicerad 2010-12-26 22:59:55 i Allmänt,

Hade tänkt mig in till staden för göra
fynd på rean idag. Men det blev inte
alls av.

För jag kände mig inte speciellt sugen
att gå o trängas med en Max i barnvagn.

Sen så är det väl mest kläder till Max jag
är på jakt efter och det jag såg på stan
sist gjorde mig inte direkt superduper köp
sugen. Så jag väntar tills efter nyår och
hoppas på att nya kläder finns i affärerna.

Att det ska vara så svårt att hitta fina kläder
till pojkar?!?

90% av alla kläder på barn avdelningen
i alla klädaffärer är just tjejkläder. Tänk så
vill jag inte ha hundrafemtioelva par jeans
till Max? Jag vill också kunna hitta något som
jag VERKLIGEN känner att WOW måste köpa.
Inte bara köpa för att jag måste för att han
ska slippa gå naken.... skit trist!

Så jag får väl nöja mig med att vi for på rean
som elgiganten starta i går. Då blev det en ny
kaffebryggare samt en ny mus till mig.


Julen är firad och över för i år. Alla är nöjda
och glada. Jag fick mig en spark. så nu ska
vi ut och sparka. Synd bara att preimär åket
bara blev från bron och bort till garaget för
mig och Max i dag, längre än så hann vi inte.

Får se om vi kanske tar oss en längre tur i
morgon efter jobbet.

Stressade i väg till Öjebyn för att hinna handla
inför tacos middagen hos min kära mormor som
vi skulle äta när mamma kom från kallax. :)
Gott vart det och roligt att ha henne "hemma"
igen för ett kort tag.




En nöjd Max juldags morgonen



Kommentarer

Postat av: Bella

Publicerad 2010-12-27 11:00:34

Haha vad söt :) han har en lika bil som Adde fast hans är helt röd :)

Postat av: Syrran

Publicerad 2010-12-29 04:07:34

Åh, är det där de nya tapeterna man ser? Så ljust och fint! ^_^

Postat av: AC

Publicerad 2010-12-29 20:24:32

vilken liten sötnos han är ;-)



puss o kram

// mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela