Jannices blogg

-En liten del av min värld

Skoter

Publicerad 2010-02-14 20:48:05 i Allmänt,

I helgen har jag äntligen fått köra skoter.
Sist jag körde var nog förra påsken.

Hur bra väder har det inte varit i helgen?! :)
Så det blev både skoter i går och i dag.
Fast i dag vart det nog mer att sitta o grilla
än att köra.

Självklart är man ju världen mest otränade
köttbulle. Så jag har ju såklart åkt på världens
ondaste träningsvärk i både armar och ben.
Fast värst är det nog i låren.
Tror nästan att jag ska gå sönder varje gång
jag ska ställa mig upp, eller sätta mig ner.


Så nu ska jag ställa mig i duschen och
duscha upp 10000l iter hetvatten och
sen ska jag knåda in lite tigerbalsam där det är mest ont
och hoppas på att jag inte ska vara lika dålig i morrn :)

För om vädret är lika bra i morgon blir det nog
en långprommis med Max i vagnen. 


Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela