Jannices blogg

-En liten del av min värld

Bilder till tusen

Publicerad 2010-01-22 15:33:49 i Allmänt,

Jag och syster har tagit och skannat in MASSOR med bilder i går och i dag.
Så tänkte bjuda på några av dom. :)




jag



Syster och jag




Kusin Verron och jag när
vi är i Böle.





Syster, Kusin Verron och jag
på skoter.





Jag (rädd för ankan?)




Jag och mamma på examen



Mormor och mamma



Pappa



Morfar



Farmor med Faster Maria



Farfar med faster maria




Mamma och pappa med liten Jeanette utan för
"Tempo". Mammas moster cecilia o hennes dotter
Maria.





Mormor i nån byhåla där uppe




Morfar o Mormor



Har varit riktigt skoj att kolla igenom mormors gamla album. :)

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-01-22 17:33:21

Nej gud vad kul att titta på så gamla bilder =) Har du inga fler du kan lägga ut? Som du märkte så hörde jag aldrig av mig igår. Vi blev borta ganska länge så jag tänkte att det var bättre att ta det nån annan dag. Kramar!

Postat av: verron

Publicerad 2010-01-22 23:08:12

ja, visst är det roligt att kolla igenom gamla bilder. Tiderna förändras- det är väl bara att inse :)



Postat av: Moster

Publicerad 2010-01-27 22:01:38

Hej!

Det var verkligen roligt att titta på bilderna, dom var fina.

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-01-31 17:23:15

Hej dotra min! Nu har jag varit och tittat lite i din blogg. Det var kul =)

Ville bara påpeka att där mormor står vid en bil, det är inte någon byhåla , det är på en vändplats nedanför Dundret. Hon brukade nämligen vara dit med mig och dina mostrar och grila korv och liknande när vi var små =)

puss o kram

mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela