Jannices blogg

-En liten del av min värld

What a wonderful life

Publicerad 2010-01-02 09:11:26 i Allmänt,

Hejsan hoppsan, ser att det var ett tag sen man skrev.
kanske dag nu då! :)

Julen var precis som den ska, snö snö i mängder o god mat
och trevligt sällskap. O självklart fina klappar.

Sen så har ju Max mormor äntligen kommit hit för att mysa med
honom. Så hon mös på med honom hela nyårskvällen så jag och Löverboi
fick fara ut på eget skoj tillsammans. Det var kul.

Vi firade även våran 7-års dag på nyårsafton. (4 år som förlovade ;) )
Gud vad tiden går fort! Det är alltså 5 år sen vi flyttade in i vår
första lägenhet som var på kanalgatan i Öjebyn.Känns som i går.

Jag trivdes som fisken i vattnet, men tyvärr inte löverboi.
Så vi bodde knappt ett år där innan vi flyttade till lägenheten vi
hade i hortlax på bindarvägen. Den lägenheten saknar jag faktist
i bland. Där trivdes vi båda jätte fint :)

Men nu så är vi husägare sen februari 2007 och har även hunnit bli föräldrar
till världens underaraste Max.










Vart tog alla dessa 7 åren vägen?
Tog inte vi stundenten nyss?
Men man brukar väl säga att tiden går fort när man har roligt?
























Kommentarer

Postat av: Emmeli

Publicerad 2010-01-03 09:13:05

Bara inse att vi börjar bli gamla.Jag och Tony är inne på vårat 9de år tillsammans.HALLÅ?Gamla är vad vi har blivit!:)

Postat av: Jean

Publicerad 2010-01-06 18:35:30

O.osneglar på emmis kommentar -så jag är ung med mina 29 vintrar, för jag har bara varit tillsammans med någon i 1 år + xD



Skitbra! :D



Nä..nog börjar man bli gammal allti -_-



Ni två är fortfarande unga, ni har bara fått väldigt många vuxenpoäng på väldigt kort tid! :D

Postat av: Emmeli

Publicerad 2010-01-07 14:19:09

Nog kan man nog få ont ändå.Men med tanke på att jag inte hade ont när jag väntade Lucas så hoppas jag att om jag rör på mig nu nästan lika mycket så kanske jag inte får ont denna gång heller.:)Sen tror jag att man får mer ont om man inte alls rör på sig.:)

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-01-31 17:36:10

Då är jag yngst av er =) Ca 7 månader med BeA ;D

Ni är inte gamla ...än... bara lite mognare. Eller egentligen är det ju så att man är inte äldre än det man gör sig. Känner du dig bara ung i sinnet så ...

puss o kram

mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela