Jannices blogg

-En liten del av min värld

Max John Hedman

Publicerad 2010-01-18 12:12:59 i Allmänt,

I går var det dop för Max i Hortlaxkyrkan.
Max var riktigt sockersöt i dopklänningen. (vilken unge är inte det?)

Vet inte om det var mina hormoner som spökade
eller om jag är väldigt "blödig" av mig, men jag tror jag var på vippen
att gråta under hela dopakten i kyrkan. Men det är väl så  en
mamma ska vara?

Jag tyckte om våran präst också. Han var alldesles bra och lagom.
Lite förvirrad var man väl på slutet, fast det var jag nog inte ensam om. :) 

Jag är riktigt glad att så många av dem vi bjöd ville komma.
Riktigt roligt att få träffa alla. Känner dock att man kanske inte
hann vara speciellt social med alla. Det är så synd att man inte
kan dela på sig o vara på 2 ställen samtidigt.

Sen fick ju Max så fina presenter av alla också. Mamma och Pappa är nöjda.
Så vi hoppas och tror att även Max är det. 

Har ju inga bilder sen i går ännu. Eftersom varken jag eller Löverboi
hade en tanke på att använda våran kamera, så förlitar jag mig på
att få bilder av massa andra personer som var flitiga med sina kameror ;)

Så nu ska jg ta o städa bort julen eftersom jag inte riktigt haft tid förra veckan att göra det. :Z

O sen idag kommer Pappa o syster o bror hit och hjälper mig att äta upp resten av smörgåstårtan som
är kvar sen dopet :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela