Jannices blogg

-En liten del av min värld

O herregud...

Publicerad 2010-01-26 00:24:46 i Allmänt,

Gud va tiden rann iväg i kväll.

Vart att jag satte mig o började knåpa ihop en fotobok
när min kusin var så snäll o gav mig en kod så att
jag kunde få en helt gratis. :)

Så om jag är nöjd med den sen när den kommer så
blir det nog att man gör fler sånna i framtiden.

Annars i dag så har jag haft en rätt lugn dag.
Fick finfrämmane ända från norrfjärden.
Nämligen Jessica B. ;)
Det var trevligt att surra o se hennes mage.
Tycker att den verkar växa så det knakar :P

(Så om du läser det här Jessica så tänkte jag bara
tala om att du glömde blöjorna du skulle få ta.
) :)



Så nu ska jag bums i säng. Eftersom att lilleman
somnade så tidigt i kväll lär det väl bli en tidig morgon i morrn. :/

Natti natt!





Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-01-26 09:21:39

Haha jo jag kom på det när jag hade börjat rulla iväg :P Men jag tänkte att vi hinner ses fler gånger innan det är dags så jag lär nog hinna få dom =) Tack för igår det var trevligt! Vi får ta & hitta på nått nån mer dag =) Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela