Jannices blogg

-En liten del av min värld

Trevligt

Publicerad 2010-01-24 19:38:23 i Allmänt,

I går var jag banfri i stortsett hela dagen lång.

Max fick spendera större delen av dagen hos sin farmor
och farfar, medan löverboi var ute o körde skoter.

Som om jag fick världen bästa sovmorgon.
Kl 12.40 (!!) vaknade jag, med sockerdricka i både arm
och huvud. Men skönt att få var utvilad. :)

Efter middan så lämnade jag löverboi hemma själv
med lilleman, när jag drog i väg på fest :)


Hade en riktgit trevlig kväll hemma hos mange o jessica.
Spelade spel o surrade strunt.
Skötsamma lilla jag drack lagom mängd i går så
idag var det Skönt att inte behöva vara bakis. ;)

Så nu blir det slö tv tittande en stund och sen där kring 21 var det nog en film
på teven som jag ville se.

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela