Jannices blogg

-En liten del av min värld

IKEA

Publicerad 2010-07-19 21:56:07 i Allmänt,

Jepps i dag drog vi i väg
ända bort till Haparanda.
Vi och löverbois föräldrar.

Stannde på vägen dit för en
fika rast, då dom hade med
sig både korvmackor och
varm chokklad. Gott! :)


Hem kom vi också med lite
grejer. Tycker inte att det var
så värst mycket vi handla men
nog drog det iväg rätt fort ändå
när man var vid kassan. Hur detta
kan ske varje gång förstår jag
inte. ;)


Det mesta är iallafall uppackat
och ut placerade där det var tänkt.
Det är väl nån hylla som ska skruvas
upp på väggen och några handukar som
ska tvättas som får ligga där dom ligger
tills någon orkar ta tag i det. :P


Roligt i dag när vi var på ikea var
att jag såg en tant, som var grymt
lik min mormor. Tittade både en och
två gånger innan jag insåg att det
faktiskt var min mormor. Galet att
träffa henne där. Hon är inte någon
ikea shoppare direkt. :)


Nu är det en macka eller två med
en stooor kopp te framför teven
som gäller.


Inte bra alls...





Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2010-07-20 22:35:07

haha tufft å träffa mormor där, vad gjorde hon där? Hälsade på någon? :D Eller hade moster eller någon tagit med sig henne dit? :D KRam!

Postat av: AC

Publicerad 2010-07-20 23:30:58

Frågar detsamma som Jeanette =) Men kul var det ju =)

Postat av: Jannice

Publicerad 2010-07-21 10:41:51

Hon var där med Britt-Marie, tror jag. Hon hade iaf husbil. :) Dom verkade ha skoj.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela