Jannices blogg

-En liten del av min värld

LÄR DIG SY SJÄLV!

Publicerad 2010-07-29 10:19:43 i Allmänt,

Varför ska jag  jämt göra det
åt honom, när jag istället kan
visa honom hur jag gör så han
kan fixa det själv nästa gång!

Men näe det är ju tydligen väldigt
omanligt att kunna sy upp sina egna
jävla byxor!!!! Han vill inte ens lära
sig. Jag ids inte ens sy upp mina egna
byxor om dom är lite förlånga varför
ska jag sy upp någon annans då?

SLUTA KÖPA FÖRLÅNGA BYXOR
så slipper man bry sig. ...


Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2010-07-29 13:26:59

Helt rätt faktiskt- ni har EXAKT samma utbildning från grunden- varför ska du sitta å knåta på hans kläder. Du har hamnat i en kvinnofälla, bra att du säger ifrån! Kram till dig och din andra hälft! ^_^

Postat av: Ac

Publicerad 2010-07-31 22:28:51

Bra tänkt. Sydde åt pappa i början men sedan fick han antingen gå i för långa byxben eller sy själv. Och kan han inte sy själv finns det "iron-on tape" att stryka med, för strykjärn kan han väl använda! =)

Kram mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela