Jannices blogg

-En liten del av min värld

Simhall

Publicerad 2010-07-09 23:25:31 i Allmänt,

I dag bar de i väg till Öjebyn för
för mig och Max. På simhallen
mötte vi upp Jessica med Zelda
och Katarina med Tilde.

Varför badar man inte oftare?
Max "pratade" på för fullt och
plaskade massor när vi bada
i dag. Alla 3 verkade faktiskt
trivas rätt bra där i bassängen.

Sen efter badet drog jag och
Löverboi in till staden för att
slösa lite pengar på ditten o
datten. Men mest blev det väl
kläder till Max.


Så nu sitter jag här och slöar
vilket jag nästan förtjänar.
För i dag har jag faktiskt vart
duktig och prövat mina nya
löparskor. Som jag fick i dag
som en födelsedags present.

Kan ju meddela att min kondis
är sämst! Men det ska bli ändring
på det! Nu jäklar ska jag bli en
hurtbulle.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela