Jannices blogg

-En liten del av min värld

Tack för det liksom!

Publicerad 2010-07-22 07:40:01 i Allmänt,

Hade precis somnat om efter
att jag vart upp och gett Max
sin morgon flaska när jag väcks
av ett  åskmuller.

Skynda upp och dra ut alla
apparater. Hinner bara lägga
mig i sängen igen så hör jag
hur Max gråter i sitt rum.

Så klart, vaknar jag av det så
gör väl han också det. Har nog
aldrig vart så stressad att byta blöja.

Usch vad åskan smällde. Trodde
helt allvarligt att den skulle komma
genom rutan. Nog är väl åskan
mysig, men bara när den är några
kilometer bort, absolut inte när
den är precis ovanför, då är den
bara läskig.


Så vi skyndade oss i sängen och låg
där tills jag hörde att den börja dra
iväg från oss. Då först blev det mys
här vid köksbordet för att titta på
blixtrar som var långt härifrån...


Nu blir det frukost för mig..får se
om jag hittar något att äta.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-07-23 22:22:39

Är konstigt det där att när man väntar går tiden såå sakta men sen helt plötsligt när bebisen kommit ut så spinger tiden iväg :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela