Jannices blogg

-En liten del av min värld

Tonfisksallad

Publicerad 2010-07-08 14:04:46 i Allmänt,

I dag blev det inge havsbad
som det var tänk från början.

Så då får man vara hemma och
agera kockerska åt dom som är
flitiga och arbetar istället. Så nu
håller jag på att koka ris och ägg
för tonfisksalladen som blir dagens
middag. Fast hade jag vetat redan i
går att det inte blev något havsbad
i dag hade jag nog kokat det redan i går.
Blir ju som godare om salladen är klar
några timmar innan den ska ätas.

Tyvärr är mitt minne som en guldfisks.
Så självklart glömde jag att köpa
dressingen när jag var och handla.
Tur att man inte bor allför långtbort
från ica :)



Nelly på besök







Kameratjuv



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela