Jannices blogg

-En liten del av min värld

Roligt

Publicerad 2010-07-15 21:40:01 i Allmänt,

När man var gravid och inte hade
någon liten Max ännu så lovade
jag mig själv dyrt och heligt att
jag ALDRIG skulle bli en sån som
nästan bara skriver om sin unge
i tid och otid i bloggen...

Max Max Max Max Max Max Max!

Mitt liv cirkulerar kring denna lilla
sötnöt. Det är väl inte så konstigt
att han är med i 99% av mina
inlägg.  :)

Så i dag kommer ännu ett till...




I går var vi i väg ända bort till Älvsbyn.
Löverbois kusin har ganska nyligt fått
fått en liten Edvin. Så då for vi hem till
hennes föräldrar där dom bjöd oss på
grillat till middag. Inte dumt alls.

Jätte fint vädet och jätte varmt ute. Nästan
så att man trodde att det bara skulle vara en
blöt pöl kvar av mig innan dagen var slut...




Sen i dag åkte vi ut till havsbadet hela familjen
Hedman/Lindqvist. Lika fint väder i dag, men inte
alls lika varmt! Var nästan för kallt i stället. Att man
aldrig är nöjd! ;)

Iallfall så gick vi ner till standen så Max fick vara
nere i vattnet en stund. Blev inge heldopp för honom
utan vi tog och gick runt i vattnet o satt och plaska
lite. Han var helnöjd!

Sen efter badet gick vi på grillen som är inne vid
hotellet för att käka varsitt skrov. Trodde jag. För
det vi fick kan man inte kalla skrovmål. Vilket skitställe.
Lura mig sådär! Tur att det bara är 1 gång var 3:e år
man äter där typ!

Efter våran tur på havsbadet for vi hem och lät
lilleman sova en stund innan vi for i väg för att
köpa hängrännor + tillbehör så vi har när den
dagen kommer att vi ska upp med sånt. Vilket
jag hoppas blir snart.  Inte snyggt när det regnar
och det skvätter vatten överallt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela