Jannices blogg

-En liten del av min värld

Sommar & Sol

Publicerad 2010-06-14 09:32:15 i Allmänt,

Fredag var det skolavslutning för
min lillebror och hans klass i öjebyn.
Han gick ut nian. Det innbär att det är
10 år sen jag gick ut nian. Så på lördagen
var det klassfest i stan.

Skit trist dock att det var så få
som kom dit. Men roligt att träfffa
dom få som kom. Hade en riktigt
trevlig kväll.

Söndag mådde jag skitbra, trodde jag.
Hann vara vaken nån timme innan det
vände och jag var tvungen att bosätta
mig i sovrummet ända tills sena eftermiddan.

Sen att mina ben ser ut som jag vet it vad.
Har fullt med myggbett som är gigantiska.
Hur kan det vara så mycket mygg inne i stan?


I natt blev det dåligt med sömn, men det blir
att ta igen den sen när Lilleman ska vila.
Längtar till vi är tillbaka till våra "normala"
nätter.

Ska nog snabbröja här hemma i dag och försöka
bestiga tvättberget vi har. Lär nog inte hända så
mycket annat skoj här idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela