Jannices blogg

-En liten del av min värld

Sömn?

Publicerad 2010-06-09 17:51:47 i Allmänt,

Nog är det tänder alltid!
Max har vaknat varje natt
00.30. Nästan inte en minut
fel. Man skulle kunna tro att
han har ett inbyggt alarm.

Visst jätte kul att han får fler
tänder. Men det är skit trist att
han ska måsta må som han gör
om nätterna. Även jag känner
mig inte rikitigt tipptopp när
man inte är van att rusa upp
mitt i natten.

Hoppas dom spicker igenom
snart så vi får sova hela natten
nångång. Men några dar till får
vi nog tyvärr stå ut med sömnlösa
nätter. 


Annars har det inte alls hänt så
mycket idag. Lilleman har varit
gnällig, vilket är förståeligt. Sen
har jag även hunnit fixa med lite
annat roligt som jag nu ser fram
emot massor. Skulle städa för
nån dag sen, men det har inte
blivit av ännu. Jag har ju haft så
mycket annat för mig som är så
mycket roligare än städning.


Skulle var smid att ha en städtant
som kom minst 1 grr /veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela