Jannices blogg

-En liten del av min värld

Ett rum klart, hundra kvar.

Publicerad 2010-05-29 20:38:47 i Allmänt,

I dag har vi varit fruktansvärt
produktiva. Först var vi i väg
med min mormor o hämtade en
bäddsoffa som hon ska ha i sitt
gästrum. Sen fick jag en soffa av
henne som jag har tänkt ha i mitt
kök. Men först ska den få sig lite ny
färg.

Efter det när vi kom hem har jag
målat taket i Max rum. Vilket vi inte
hade tänk göra från början, men efter
en lite oaktsamhet var det tvunget.

Efter målningen blev det storstäd där inne.
Så nu har vi fått flytta in skötbordet som
första möbeln dit in. I morgon är väl tanken
att vi ska möblera upp med resten. Härligt!!

Ska bli riktigt spännande att se hur Max
kommer att sova i eget rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela