Jannices blogg

-En liten del av min värld

Mat

Publicerad 2010-05-28 11:34:58 i Allmänt,

Har världens sötaste och snällaste Max!
Först vaknar han kring 7 för morgon flaskan.
Sen somnar liten om direkt när han är klar.
Så jag får halvsova fram tills klockan var
10.30. Skönt! Hörde att lilleman var vaken
ett tag före mig. Men han är ju så gullig när
han ligger i sängen och leker för sig själv.

Man vill ju inte plocka upp han och störa det
han håller på med när han ligger där och verkar
har så roligt som han har. Så han fick ligga kvar
medans jag gick upp o fixade frunch åt oss båda. :)

Så nu ska vi göra oss klara för att gå på ica och
handla helgens mat...skitsvårt tycker jag. För i
dag kan jag vara übersugen på nått. Men sen när
man väl ska göra maten och äta den vill jag inte
alls ha i bland. Knepigt. Vad synd att man är så
fattig och inte har råd med en personlig kock som
kan laga just den maten man vill ha precis nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela