Jannices blogg

-En liten del av min värld

Trötta fötter

Publicerad 2010-05-17 20:20:44 i Allmänt,

Idag har mina fossingar fått
slita hårt. Jag o lilleman tog
vårat pick och pack o begav
oss mot öjebyn. För att hälsa
på mormor/gammelmormor.

När vi kom dit höll dom på att
montera ihop hennes nya hammock.
Eftersom den gamla som hon haft
så länge jag kan minnas, har rostat
sönder.

Efter dom var klar med den så bjöd
hon på mat. Oj så gott med grillat.
Premiär för mig i år faktiskt. :)

Hem vägen var mycket längre att
gå än dit vägen. Men hem kom vi
tillslut...Tror mina fötter ska få sig
en liten massage sen i kväll, för det
är dom massor förtjänt av.

Äckligt varmt var det dessutom här
hemma när man kom hem...

Ska nog gå o smälla upp myggfönstret
i sovrummet. Lilleman har nu bökat på
ett tag...kanske somnar bättre om det
kommer in lite frisk luft.


Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela