Jannices blogg

-En liten del av min värld

usch

Publicerad 2010-05-15 22:15:44 i Allmänt,

Började lite lätt med snuva i går.
Nu är man helt döende.

Fan fan fan....jag ville ju också vara ute
och njuta av det fina vädrer som var i dag.

Självklart är ju lillemanen också snorig
till tusen. Så svårt när han inte kan snyta
sig själv.Nässugen gillar han inte alls. Så
den vill man inte använda alltför ofta när
ungen skriker i ren panik, bara för att man
plockar fram den. Men han verkar då inte lida
alltför mycket av sin förkylning, mest glada miner
hela dagen.


Nyss för en stund sen såg vi filmen Avatar. Mycket
bra film måste jag få säga. Efter den gick jag och
satte mig ute på bron bara för att njuta lite av
sommaren som kom i dag. Så klart blev denna
härliga stund avbruten av en hemska sommarplåga.
En mygga sög sig fast på mig. Jag gav upp och gick in
i våran bastu (annars kallat hus)..som är ett myggsäkert
ställe än så länge.


Strax blir de väl att lägga sig i vårat kokheta sovrum
och göra ett förösk till att sova. Hoppas på att man mår
bättre i morgon och att vädret håller i sig.


Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-05-16 20:34:12

Jobbigt att vara sjuk :(

Postat av: Jeanette

Publicerad 2010-05-18 18:25:15

Visst var Avatar fin?`? Fattar inte vad folk gnäller om med den filmen. Även om den är förutsägbar så är den ju mysig och fin. Är klibbig, äcklig sommarvärme här också. Värmen klibbar lixom fast i en, och allting man rör vid.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela