Jannices blogg

-En liten del av min värld

Fångvaktare ?

Publicerad 2010-11-10 14:52:48 i Allmänt,

Söker du kärlek och kanske lite omvårdnad?
Glöm det om du har magsjuka i detta hus! :P

Här förvisas man till ett rum och får stanna där
till du är frisk. Såvida du inte behöver besöka
en toa. Nödvändigheter så som vatten och kanske
en bit mat leveras fram till dörren.

Fyfan va elak jag är! Men är man nojjig som jag är
så får det vara så. Känns bara onödigt att ta risker
för mig och Max. O speciellt nu när jag precis börjat
om på jobbet vill man ju inte börja sjukanmäla sig...

Max har ätit nyss, vet inte om jag ska kalla det lunch
eller middag. Blev lite knas med tider i dag.. Har även
hunnit ner på affärn för att köpa lite smått o gott både
till oss friska men även åt sjuklingen. Så nu behöver vi
nog kanske inte bege oss nå mer utanför dörren idag. Men
skönt med lite vinter, äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela