Jannices blogg

-En liten del av min värld

Nya tag

Publicerad 2010-11-02 10:09:37 i Allmänt,

Än så länge har jag inget körkort..
Men inom en snar framtid har jag
kanske det. :)

Uppkörningen i arjeplog gick kortsagt
käpprätt åt h-vetet, men jag har bara
mig själv och min nervositet att skylla.

På fredag är man tillbaka till verkligheten
med jobb. Känns väl sådär. Hade gärna
varit mamma ledig ända tills lilleman blivit
vuxen och flyttat hemmifrån.

Men man måste ju vara lite realistisk hära
tror jag. Pappan i huset vill ju såklart också
ha lite pappaledigt. Sen är det väl också bra
om killen får gå dagis och skola också.. ;)

I går hämtade vi "hem" Max mormor från
kallax. Så jag gissar att i veckan kommer
nog Max att få träffa henne rätt ofta. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela