Jannices blogg

-En liten del av min värld

Serier

Publicerad 2010-11-13 01:04:04 i Allmänt,

Den här fredagen försvann typ, känns
då iallafall som det. Jobb till typ 21 sen
hann jag bara hem så drog robban i väg
hem till Johan.

Själv blev jag med cheezballs och godis
framför teven...Känndes väl sådär. Hade
mer än gärna haft en kortare dag på jobbet
och haft något trevligt inplanerat på fredags
kvällen, men man kan inte få allt man önskar.

Så nu har jag legat och sett lite greys, för att
försöka hinna ikapp allt jag missat på teven.
Men funderar på att börja se det så här jämt
för nån teve serie är egentligen inte lönt för
mig att följa med mina så olika arbets tider...
Missar ändå typ varannat avsnitt jämt.

Frågan är då bara, hur ska jag ha tid?!

Jag och robban ser ju redan sopranos.
Sen har vi våra desperata hemma fruar
också, som ligger snällt o väntar på att
bli sedda. One tree hill är ju dock min
första kärlek..så någonstans hoppas jag
nästan att greys ska rymmas...

Sko shopping i morrn till lilleman och ev
att vi far och kollar tapet + golv till hallen.
Robban överraskade mig och fick tydligen
tummen ur i dag. För när jag kom hem hade
han börjat riva golv i hallen. :D  Ingen gladare
än mig är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela