Jannices blogg

-En liten del av min värld

Ta-da!

Publicerad 2010-11-15 18:33:38 i Allmänt,

I dag är jag helt slut efter jobbet.
I morrn blir det heeela dagen lång
ända tills vi stänger. Men sen får
jag en ledig dag på onsdag. Längtar
redan, för då ska pallra mig in till
stan för att välja ut taper..Ett arbete
som jag klarar av bäst på egen hand
utan sambo.


Iallfall for jag in till staden direkt
efter jobbet i dag för att hämta ut
mitt körkort.

Har gått och stirrat på den där dumma
avin som hängt på kylen hela helgen.
Varför har dom inte helg öppet på posten
i stan? :P


Bildbevis:



Sa jag att sambo varit o köpt vårt nya golv till hallen i dag?
Jag tror bestämt att det blir riktigt fin fint när det blir klart. :)

GUd vad jag längtar tills allt är klart! Längtar längtar längtar!

Kommentarer

Postat av: Jean

Publicerad 2010-11-15 19:07:17

Grattis :D (kan inte sägas nog många gånger ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela