Jannices blogg

-En liten del av min värld

Isolerade

Publicerad 2010-10-16 13:31:15 i Allmänt,

Passar på att skriva ett inlägg nu när jag
ÄNTLIGEN har en dator med anslutning.

Allt går skitba här i skogen, dock känner
man sig total isolerad utan varken internet
eller teve(!!!!). Som tur är kom Robban och Max
förbi här i dag med lite saker och datorn.

Hade sån tur att jag hittade mig ett nätverk
att ansluta till, inte illa.

Var riktigt skönt att få träffa mina älsklingar
igen. Inte länge kvar nu innan man är hemma
och förhoppnings vis med ett körkort i handen ;)

Nu blir det bakis mys resten av dagen med
OTH och ostbågar!  


Kommentarer

Postat av: AC

Publicerad 2010-10-16 14:04:47

Inga "förhoppningsvis" för körkort! "Har" körkortet i min hand ska det väl ändå vara ;D

Lycka till!! och en lyckospark i baken!

Kram <3

/mamma

Postat av: Jessica och Nelly

Publicerad 2010-10-16 18:37:13

Tycker det snart är dax för dig att komma hem nu med körkortet i handen så vi kan fara på bio till helgen och att du kommer och hämtar upp mig :) Visst lät det som en riktigt bra ide?

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-10-16 19:25:09

Vad kul att du fick träffa dina älsklingar =)

Hade du/ni en trevlig kväll igår?

Lycka till, snart får du köra bil själv :o)

Kramar !

Postat av: Roger o Elisabeth

Publicerad 2010-10-19 14:25:58

Vi hoppas (och vet/tror) att du snart kommer susande med körkortet i din hand. Ha det så bra önskar Roger o Elisabeth.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela