Jannices blogg

-En liten del av min värld

Panik?

Publicerad 2010-10-05 01:53:35 i Allmänt,

Varför har jag blivit så flitig på
nu i veckan för?

Inte är det så att jag har lite panik
inför kommande jobbstart?

Vill hinna göra alla mina projekt
innan man är tillbaka på jobbet.
Fan när man jobbar har man ju
ingen fritid. Upp - äta - jobba - hem
äta - sova...Och nu har man ju även
lilla Max som ska hinnas med där
nånstans mellan hem - äta- sova. :)

Har 3 ½ grej kvar som jag vill få
klart. Herregud, varför har jag inte
gjort allt klart tidigare?!

Men men blir riktigt skönt när dom
är färdiga. :) 

Ska nog gå o sova nu när jag har
stökat undan alla sy grejer...

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-10-05 16:42:38

Att ha massa att göra är inte ett dugg kul :/



Kikar runt på fler föräldrar som bloggar och använder bloglovin. Så kikar in här med och lämnar ett spår :-) .

Postat av: Bella

Publicerad 2010-10-05 21:49:41

http://www.etrendstore.se/ där hittade vi dom, finns en massa andra roliga också :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela