Jannices blogg

-En liten del av min värld

pms..?

Publicerad 2010-09-27 20:06:27 i Allmänt,

Usch var irri jag blir!

Jag hade tänkt köra lite på våran
crosstrainer. Men nått klunka så
jag tänkte att jag måste nog dra
åt nån skruv. Men för att kunna det
måste jag först bort med en kåpa.

Hade fixat in en mejsel som passar
perfekt för det ändamålet. Eftersom
att jag vet att jag nog måste öppna
nån kåpa nu o då för att efterdra nån
skruv här i början.

Fanns mejseln där jag visste att den
skulle finnas?! Nix pix! Såklart hade
min kära underbara sambo städat ut
den till the fucking garage!!! Trots
att jag sagt att den ska stanna här.

Såklart tappade jag lusten totalt att
träna i dag. Träningskläder är nu utbytt
mot min morgonrock, och vatten flaska
blir utbytt till chokladpudding istället! Får
se om mitt humör är lite bättre i morrn.


Iallfall...helgen.

Fredag firade vi såklart pappa som fyllde
år. For dit och fikade, sen hem igen en
sväng för att lämna av lilleman hos sin
farmor & farfar för övernattnig då vi skulle
ut på restaurang med pappa och gänget.
Efter maten bar det av hem till pappa igen
och blev där resten av kvällen.

Lördag tog vi oss en promenix bort till
hortlax för att hämta hem lilleman. Sen
hände det inte så mycket mer. Typ teve
och snarra.

Söndag var vi på Liams dop i Öjebyn.
Sötungen där. :) Trevligt var det iallfall.

Så i dag fast nu är det ju måndag och inte
helg längre..men Jessica och Nelly kikade
förbi en snabbis både före och efter hennes
första dag på dagis. Uppskattat av både mig
och Max. :)

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-09-27 20:51:15

Vad trevligt att du uppskattade vårat lilla besök, kikar nog förbi imorrn också efter dagis:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela