Jannices blogg

-En liten del av min värld

Prenumeration

Publicerad 2010-09-09 09:38:47 i Allmänt,

Har sett min granne flera gånger
när hon kommer ut på morgonen
till sin postlåda för att hämta in sin
PT.

Så vill jag också kunna göra, fast
jag hade gärna haft en prenumeration
på en burk redbull i stället, som typ
den här morgonen. Jag är levande död.

Visst blev lite jobbig natt i natt, men det
värsta är när jag sover dåligt, då känner
jag mig rikgit risig också. Tror jag håller
på att bli rikgit förkyld. Ont i hals och
snuvig. Båda inte gott!

I dag sambo lovat att jag ska få lite tid
till att göra ett försök till att hinna klart
mina projekt som står i garaget och
väntar, vilket dom gjort hela sommaren.

Hoppas så innerligt att jag får bli klar med
det snart. Tror det blir riktigt bra i slutändan.

:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela