Jannices blogg

-En liten del av min värld

Snabeldrakens bäste vän

Publicerad 2010-09-29 22:22:58 i Allmänt,

Så sjukt mycket mer man hinner
utan barn. Helt seriöst så gjorde
jag ett tappert försök till att
damsuga i dag, med Max i vaket
tillstånd. Gick inte bra. Han var
överallt. Tog mig nästan en hel
dag att damsuga. finns ju roligare
saker att göra....

Men iallfall, sen när lilleman sov
middag tex, han jag fixa och röja
i robbans "arbetsgarderob", dvs
där han har sina arbetskläder o
massa annat skräp. Så numera
är det mitt nya städskåp. :)

Seriöst så har vi miljarders, miljoner
garderober i dett hus, men min damsugare
var ändå hemlös. Skönt att slippa
ha den framme jämt och ständigt.

Så nu har jag vikt all tvätt som jag
tvättat i dag och ska nog försöka ta
mig mot sängen nu...


Max bäste vän...tyvärr ingen städhjälp att hurra för :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela