Jannices blogg

-En liten del av min värld

Plötsligt händer det...

Publicerad 2010-09-05 00:21:57 i Allmänt,

Ser ni ränder i kanten? Om ni gör det
så är för att jag ska börja till att renovera
min blogg lite granna. Så jag bjuder på
denna "sneak peek".

Pappa har varit här hela dagen lång och
hjälpt Robban med att sätta nya taket på
garaget. Dock är dom långt ifrån klar, men
det är ju en dag i morrn också.

Kring middags tid fick dom göra en break
för då bar det av hem till Max farmor &
farfar för suströmming. Riktigt gott var det.


Sol-Britt och Kjell var också där, hon hade
köpt varsitt doftljus till mig och Jennie.
Mumms, är ett ord beskriver den rätt bra.
Jag vill som bara käka upp mitt ljus...Men
jag är klok(?) och vuxen, så jag vet att den
smakar inte ens i närheten så gott som
den luktar.



Sambo ha redan krypit till kojs och jag ska
nog ta och apa efter...Börja kännas tungt
i huvvet. Som sagt, det är ju en dag i morgon
också.

Natti!


Kommentarer

Postat av: AC

Publicerad 2010-09-05 12:45:31

Sådana där ränder vill jag också ha! ;-)

Kan du göra det?

pussa Max från mig ;-)

puss och kram

Postat av: verron

Publicerad 2010-09-05 13:25:08

Åhh, vad doftar ljuset? Jag gillar doftljus!



Skönt att du fick dig en liten vilstund!

Vart börjar du då om att jobba, är det på ica, eller vars var det du är?



Just nu jobbar jag för en tjej som har adhd.

Det är riktigt roligt, faktiskt, och jag har ju aldrig provat på denhär typen av jobb förrut heller.

SKa Max börja på förskola då i oktober eller byter ni plats och R är hemma?

Tänk vad fort tiden går och att han snart är ett år. Otroligt! :)

Postat av: Jennie och Norah

Publicerad 2010-09-05 13:37:36

Jag vill också käka upp det!Men jag håller med,bäst att låta bli ;)

Postat av: Roger

Publicerad 2010-09-05 18:22:36

Det här ser bra ut! Måste nog själv också börja fundera på att fräsch upp utseendet på min egen blogg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela