Jannices blogg

-En liten del av min värld

Hoppas på fin väder!

Publicerad 2011-04-14 22:01:00 i Allmänt,

Fy vad skönt!

Nu blir det 8 (åtta!) dagars ledighet
för mig. Känns rätt skönt faktiskt. :)


Flera dagar där jag kan göra var jag
vill...

Tvätta bort all tvätt som väller över
kanten på tvättkorgen kanske?

Stor vårstädning i hela huset?

Röjja upp/bort grejer från källaren?



Neee, tror jag ska satsa på lite
roligare grejer i veckan. :)

Ingen har dött av lite skit i hörnen! 


Nu blir det dock sängen för mig. Gode
trött sen i "morse".


Finns det nått roligare än att hitta en säng
full med bajs 03.30 på morgonen?


Ajja. Slutet gott allting gott. Nu hoppas vi på
en  bajsfri säng i natt/i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela