Jannices blogg

-En liten del av min värld

Ojoj..

Publicerad 2011-04-28 13:24:12 i ,

dsc00384 (MMS)

.Så jäkla underbar dag! Vi har varit ute hela dagen i dag. Först grejjade vi på och torka av skiten från grillen sen lade jag i galler och stekplattan som jag skurat ren och oljat in redan i gårkväll. (Planering är A och O) Sen bar det av på en cykel tur. Huhu, vart tog min kondis vägen? Flåsade och svettades som en gris hela vägen hemmåt. Men till mitt försvar så är det faktikst nästan bara uppförs all the way. Väl hemma blev att vi snörde igång grillen och fixade oss lite lunch. Lite bökigt måste jag erkänna när vi måste ha grillen ända borta vid garaget...Men det gick bra när jag hade cykelkärran att lasta både unge och grejer i. Än så länge är jag toknöjd med denna dag. Hoppas det fortsätter. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela