Jannices blogg

-En liten del av min värld

Jag vill ha mer snö...ge mig mer snö!

Publicerad 2011-12-10 10:35:23 i Allmänt,

Lilleman och Pappan är ute o kör
bort snön med slungan...
Helskoj tycker Max. Själv har jag
stökat undan efter frukosten.

Måste vara Max lyckodag i dag med
alla traktorer som är farten. Höll
knappt på att få på han kläder när
han skulle ut i dag, han hade fullt
upp med att spana in traktorn som
skottade hos grannen. Söt ungen
våran! :)


Jobbar helg för mig i helgen o nästa
helg men inte helgen därefter men
däriemot helgen därefter....3 av 4
vill säga. Man måste tänka PENGAR
för att inte bli helt matt i skallen
av det. :)



Max förra vintern...

Han ÄLSKAR sin bob...Mer! mer! skriker han. Och fort ska man springa. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela