Jannices blogg

-En liten del av min värld

Trasig?

Publicerad 2011-12-11 10:21:08 i Allmänt,

Min blogg har gått sönder..eller
iallfall verkar den sakna några
delar så den ser helkt mupp ut...

Orkar inte bry mig...just i dag iaf. :)


Måste få tummen ur o fixa någon kväll.



Sen måste jag få gnälla av mig lite....

Har haft super duper mega ont i min tand av och
till i några veckor. Så jag bokade tid för att laga mitt
stackars hål så man skulle kunna  bli människa igen.

Kommer dit och allt var bra tills hon skulle sätta
bedövningen i vad jag tyckte var fel sida av munnen.

Hålet i min tand är på vänster sida, min smärta satt på
högersida. Så istället för att fixa mitt hål i tanden fick dom
trixa med min onda tand. Domen blev rotfyllning!

Så efter massor av bedövnings sprutor och ihärdigt borrande
sa hon att dom inte kunde göra så mkt mer den dagen så jag
fick jag en ny tid i januari....

Jag har fått vara smärtfri sen i torsdags o det är sååå skönt!
Men i går kväll hände något. Jag har inte alls lika ont som innan
men det är inte skönt, sen vet jag inte om det beror på att jag
har dom där visdomständerna på gång lite här o där. Har som en
irriterad känsla i munnen o spec vid dom där tänderna som verkar
ge varenda svensson problem.!

I bland önskar man bara att man hade löständer....

Förstå lindrigt det skulle vara ...





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela