Jannices blogg

-En liten del av min värld

Lättad

Publicerad 2011-02-16 20:55:19 i Allmänt,

Jag måste nog ta och rita ett
kors i taket!

Jag har gått och gruvat mig inför
kvällens nattning av Max. För i kväll
hade jag tänk lägga honom utan
kvälls flaskan. Känns måttligt roligt
att han ska spy upp all välling varje
kväll när han hostar så mycket. Inte
så värst kul att tvätta o skura heller.

Snabbt och smärtfritt var min enda
tanke. Så i kväll skippade vi att borsta
bort tandtrollen. Vi körde bara raka rör
med blöjbyte och på med jamas, bums
ner i sängen.

Say what!?!

Killen lägger sig på sidan för att somna
direkt!

Måste jag säga att min haka låg
på golvet? :)

Hade ju väntat mig värsta skrik och gråt
attacken. Otroligt lättad är jag till 10000!


Kommentarer

Postat av: verron

Publicerad 2011-02-17 10:32:01

Vad skönt att det gick så bra att lägga honom! :)

Blev det nåt mer kräk inatt då eller gick det bra?

Hoppas han blir kvitt förkylningen, är inte roligt med förkylda barn..!!



Ett tips om han hostar mkt, ge honom varm röd saft (ej light!!) samt alverdon, det rek barnläkarna mot hosta. Saften är slemlösande och alvedonet hostdämpande... :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela