Jannices blogg

-En liten del av min värld

Livsnjutaren

Publicerad 2011-02-04 22:57:36 i Allmänt,

Fredag.. ja, inte så värst händelse
full direkt. Jobbat fram till typ 21.

Max sover hos sin farmor och farfar
i natt. Så jag satsar på sovmorgon i
morgon. :)

Inte illa alls. Men han har nog haft det rätt
mysit och trevlig där i kväll skulle jag tro.


Inga planer or what so ever för morgondagen
vilket kanske är lika bra, för då kan vi hitta på
vad helst vi känner för...





Lite humör svägningar kanske... ;)








Killen som kan det där med att njuta av maten..


Blir nog lite OTH i sovrummet för mig nu, efersom
att teven i v-rummet är ockuperad av 3 NHL töntar
i kväll.

So long!

Kommentarer

Postat av: AC

Publicerad 2011-02-05 11:15:18

Klart han måste få ha humör. Fråga mig om dig då du var liten =)

Vilken linslus han är ;-)

Puss & kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela