Jannices blogg

-En liten del av min värld

Många minus grader

Publicerad 2011-02-14 16:22:04 i Allmänt,

Det slår aldrig fel! Alltid när
jag har min "ledig vecka" så
är det antingen snor kallt eller
värsta dåliga vädret.

Men jag och Max trotsade kylan
i dag och for till mormor/gammel-
mormor i öjebyn. Blev bjudna på
lite fika efter att vi skjutsat henne
på både affären och apoteket. :)

Så nu resten av dagen blir det att
vi håller oss inne och hemma. Kanske
att vi får något vettigt gjort? Ser att
våra damråttor har förökat sig....
Skulle kunna vara nått att fixa. :P



Får se om det blir en tidig kväll i
kväll för Mr Max..han vägrade i
sten att sova lunch i dag. Låg mest
och surrade i sin säng. Inte så mycket
man kan göra åt sånt...


Nu blir det iallfal en väldigt enkel
middag. Laxbollar i tomat sås och
pasta till det.

Fy va bra kock jag är!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela