Jannices blogg

-En liten del av min värld

ritsch!..

Publicerad 2011-02-07 20:30:32 i Allmänt,

Blev en kort eftermiddag med
Max i dag. Trots att jag slutade
rätt tidigt i dag så var klockan
ändå redan halv sex innan vi var
hemma från jobb och dagis.

I morse så hände det som inte
får hända. Dragkjedjan på Max
overall sprack sönder... så då har
jag fått spendera min kväll runt
o leta en ny som vi kan köpa...

Så det blev en reima...som var
på rea. Så då fick man spara in
lite där...overaller är inte billiga.


Hoppas bara att den passar så
vi slipper skicka tillbaka..

Skönt att internet finns! Slapp
jag flänga runt i staden på tid
jag inte har. :)

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-02-07 23:23:31

Snygg overall !! =)

Postat av: Jennie och Norah

Publicerad 2011-02-08 19:51:07

Det är i närheten av där vi bor,mer vill jag inte skriva här =) Är bara extrajobb just nu men hoppas såklart på mer här framöver!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela