Jannices blogg

-En liten del av min värld

Sjuk

Publicerad 2011-02-20 14:55:41 i Allmänt,

Blev ingen rolig helg det här.
Var tvungen hem från jobbet
i går när jag inte mådde så
värst bra.

Däckade i sängen direkt när
jag kom hem, och låg där
ända frammåt lunchtid i dag.

Har haft rätt hög feber hela natten.
Trodde först att jag hade åkt på magsjukan
för jag mådde så jävla illa och ville
bara spy.


Känner mig inte direkt piggelin
i dag, men bättre än i går. Så
jag hoppas att kan jobba i morrn.




Kommentarer

Postat av: verron

Publicerad 2011-02-20 16:41:49

Usch då!! Låter inge vidare....

Influensan är lite sådär säger de som haft den, feber, man mår illa, kräks ibland, ev förkyld osv..



Oavsett vad så hoppas jag att du kryar på dig!!!



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela