Jannices blogg

-En liten del av min värld

Fynda

Publicerad 2011-02-16 13:52:41 i Allmänt,

Efter kräk-kalaset i går sov jag
nästan på nålar i natt...orolig att
det skulle komma mer. Självklart
gör lilleman en ovanligt tidig
morgon. Så det blev teve mys
framför barnprogramen efter gröten.


Max har blivit en riktig liten tv-nörd.
Han försvann i dag och det blev
knäpptyst. Jag hittar han liggandes
i sin "sacco"framför teven...söt ungen! 




Trodde ÖB öppnade kl 8. Tur att dom har
en hemsida som jag var smart nog att
kika in på innan jag for. För dom öppnar
kl 10 som alla andra. :)


Skrev en inköpslista för saker som skulle
handlas både på ÖB och ica. Varför jag ens
skriver listor vet jag inte. För jag får aldrig
med mig dom när jag far, samma sak hände
så klart även i dag. ! .


Kom i håg nästan allt, utom det som jag
verkligen behövde. Men det få vi ta på
vägen när vi far till öjebyn. Ids inte fara
på affären bara för det...


Nu ska jag lägga mig i soffan och slöa
en stund innan lilleman vaknar.


Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2011-02-16 15:04:23

Willemo är också jätte förtjust i TVn :) Playhouse Disney är vår favorit

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela