Jannices blogg

-En liten del av min värld

Med lite vaniljvisp på

Publicerad 2011-01-27 19:15:38 i Allmänt,

Max vägrade sova i dag efter dagis.
Han låg i sin säng och surrade på och
grät om vart annat. Inte så mycket
att göra åt. Så det blev ingen vila alls
för lilleman i dag. Men gick väl hyffsat
ändå i dag måste jag säga. :)

Hans humör blev väl lite jobbigt när
middagen stod på spisen och inte
var färdig när han kände att det var
dags att käka. :P

Min träning på crosstrainern som blev
bortglömd likt en äcklig strumpa längst
ner i tvättkorgen har jag lyckats ta tag i
igen denna vecka. Känns riktigt skönt!

Fastän jag vet att det inte syns ett kvack
smack på mig, så måste jag säga att det
känns iallfall som att det syns. Men får väl
härda ut några veckor innan man märker
nått på kläder o sånt...Tänk om man skulle
vara så duktigt att man kanske blir redo för
beach 2011? Tror jag knappast, men hade
varit rätt ballt. :)


Ska nu baka en äppelpaj...kanske inte så
viktvänligt, men i dag ska jag banne mig
gotta på!  :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela