Jannices blogg

-En liten del av min värld

Pizza

Publicerad 2011-01-29 20:21:54 i Allmänt,

Sitter precis i detta nu och trycker
i mig en kebab pizza. Med en mage
som ekar tomt är det inte lätt att komma
på nått gott att trolla fram ur det man
har hemma, så en pizza lät mycket enkelt
smidigt! 

Får dock inte bli en ovana om man ska
bli fin och snärt.


Max fick tyvärr typ magsjuka natten till i
går. Inte roligt...Men det märks inte så
värst mycket på honom att han är sjuk.
Märks väl mer i blöjan.

Jag hatar verkligen magsjukan! Man blir
alldeles nojjig och hemsk. Känner efter
för minsta lilla knorr i magen och tror att
man kanske har blivit smittad.

Får se hur lilleman mår i morgon, tror nog
att han blir hemma på måndag från dagis.
Onödigt om han skulle smitta ner nån och
så blir det värsta rundgången och så blir
han sjuk igen. En gång räcker mer än väl!

Nu blir det film, men har inte bestämt mig
för vilken ännu.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-29 21:55:29

Klokt! Är trots allt 48 timmar efter att man blivit symtomfri som man ska stanna hemma efter magsjuka. Det smittar så lätt!

Postat av: Jean

Publicerad 2011-01-30 00:33:54

Blv pizza hemma "hos oss" också ikväll ;) Var för lata :S och hungriga! Har lilleman ofta magsjuka? Tänker...då både du, jag och Jon haft problem med mjölk osv...:) Hoppas an kryar på sig, utan att ni får en släng av det han har. Kram på er. massa mentala kramar på goa lilla Max

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela